Sorry, this entry is only available in Latvian.

(Latviešu) Kā uztaustīt reputācijas pulsu?

Kā zināms, bankas ir izķepurojušās no finanšu krīzes. Bet kā ir ar banku reputāciju? Kā ar apzinātu korporatīvās reputācijas pārvaldību var panākt reputācijas uzlabošanos – aplūkosim to caur Latvijas komercbanku piemēru.

(Latviešu) Intervija ar RSU Komunikācijas departamenta direktoru Ediju Šaueru par reputācijas vadību

Par to, kas ir noteicošie faktori Rīgas Stradiņa universitātes (RSU) augstajam reputācijas sniegumam, kāpēc vispār reputācijas sistemātiska veidošana ir svarīga universitātei, kā reputācijas vadībā tiek izmantoti reputācijas pētījuma rezultāti.

(Latviešu) Reklāmas efektivitātes salīdzinošie mērījumi

Sekmīgai uzņēmuma atpazīstamības veidošanai, reputācijas pārvaldībai un produktu un pakalpojumu virzībai ir nepieciešami dažādi komunikācijas kanāli, un reklāma ir viens no tiem. Paskatīsimies, kā noskaidrot, cik efektīvs ir šis kanāls.

(Latviešu) Saglabājas darbinieku atvērtība darba maiņai

Gandrīz ceturtā daļa darba ņēmēju apsver iespēju mainīt savu pašreizējo darbu, lai arī viņiem joprojām ir svarīgas drošas un stabilas darba attiecības, atklāj Kantar TNS darba tirgus pētījumu rezultāti.

(Latviešu) Baltijas valstīs biežāk izmantotie darba meklēšanas kanāli

Darba meklēšanas interneta portāli Baltijas valstīs strādājošajiem un studentiem ir visbiežāk izmantotais kanāls darba meklēšanai, atklāj Kantar TNS pievilcīgāko darba devēju tēla pētījums.

(Latviešu) Darbinieku vidū iezīmējas profesionālās “izdegšanas” problēma

Teju puse darbinieku ir piedzīvojuši profesionālo izdegšanu, un tās rezultātā daudzi no viņiem nevēlas uzņemties jaunus pienākumus un nespēj aizmigt. Tādu ainu rāda Kantar TNS Latvijas darba ņēmēju tirgus pētījuma rezultāti.