Pieaug iedzīvotāju informētība par Latvijas simtgades notikumiem

Kā liecina Kantar TNS pētījuma dati, laikā no janvāra līdz jūnijam ir būtiski pieaugusi (no 44% uz 50%) Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 60 gadiem informētība par Latvijas simtgadei veltītajiem pasākumiem. Vienlaikus pieaug arī Latvijas valsts simtgades piederības zīmes atpazīstamība (no 72% uz 91%). Lasīt plašāk

Latvijas simtgadē būtiski pieaug iedzīvotāju interese par kultūru

Latvijas valsts simtgadē būtiski pieaugusi iedzīvotāju interese par dažādiem kultūras notikumiem, liecina pētījumu un konsultāciju kompānijas Kantar TNS pavasarī veiktā iedzīvotāju uzvedības un vajadzību izpēte. Lasīt plašāk

Latvijas iedzīvotājiem arvien svarīgāka kļūst saliedētība

Pēdējo gadu laikā Latvijas iedzīvotājiem arvien svarīgāka ir saliedētība, turklāt šī vērtība ir īpaši aktualizējusies Latvijas simtgades kontekstā. Šādu iezīmi atklāj pētījumu un konsultāciju kompānijas Kantar TNS 2014.-2017.gada laikā veiktās aptaujas. Lasīt plašāk.

Iedzīvotāju pozitīvo attieksmi pret Latviju visvairāk veicina daba

Cilvēku piederības sajūtu savai valstij veido dažādi aspekti. Pētījumu un konsultāciju kompānijas Kantar TNS iedzīvotāju vērtību izpēte atklāj, ka Latvijas iedzīvotāju piederības sajūtu mūsu valstij visvairāk veicina Latvijas daba. Lasīt plašāk

 

Dziesmusvētki ir nozīmīgi vairāk nekā trešdaļai sabiedrības

Vispārējie latviešu Dziesmu un deju svētki ir nozīmīgi vairāk nekā trešdaļai Latvijas sabiedrības, liecina pētījumu kompānijas Kantar TNS jūnijā īsi pirms svētku sākuma veiktā aptauja. Lasīt plašāk.

 

Pētījums “Latvijas iedzīvotāju noskaņojums un vērtības”.

Kantar TNS 2014.– 2018. gados veikto vērtību pētījumu galvenās atziņas.