Konsolidētās TV skatītākais kanāls maijā bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,1%. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kuram veltīti 7,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls LNT, kuram veltīti 7,6% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kantar TNS Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka, salīdzinot ar aprīli, visvairāk skatīšanās laika daļa pieaugusi kanālam LTV7, kurā rādīja Pasaules meistarsacīkšu spēles hokejā.

Skatītāko konsolidētās TV programmu topa pirmajās četrās vietās ierindojās Pasaules meistarsacīkšu spēles hokejā, kuras tika pārraidītas kanālā LTV7. Pirmajā vietā ierindojās spēle starp Latviju un Zviedriju, kuru vēroja vidēji 13,3% jeb 252,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Otrajā vietā ierindojās spēle starp Latviju un Dāniju, kuru vēroja vidēji 10,9% jeb 207,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Trešā skatītākā bija spēle starp Latviju un Kanādu, kuru vēroja vidēji 9,1% jeb 173,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt ceturtajā vietā ierindojās spēle starp Latviju un Somiju, kuru vēroja vidēji 8,1% jeb 153,3 tūkstoši skatītāju. Topa piektajā vietā – 63.Starptautiskais Eirovīzijas dziesmu konkursa 2.pusfināls kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 7,5% jeb 143 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.

Par pētījumu

Pētījumu kompānija Kantar TNS Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.

TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un tiek izmantots kāds no TV satura saņemšanas veidiem.