Konsolidētās TV skatītākais kanāls aprīlī bija TV3, kuram veltīti 9,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 8,4%. Savukārt trešais skatītākais kanāls – LNT, kura skatīšanās laika daļa bija 8%.

Kantar TNS Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka vidēji ik dienu 65,6% Latvijas iedzīvotāju vēroja TV programmas to ētera laikā. Savukārt 12,9% skatītāju tās vēroja ar nobīdi laikā.

Skatītākā konsolidētās TV programma aprīlī bija “Izklausies redzēts 4” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 7,7% jeb 145,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Otra skatītākā TV programma bija “Bez tabu” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 6,2% jeb 117,8 tūkstoši skatītāju. Savukārt programmu topa trešajā vietā ierindojās “Dziesmu duelis” kanālā TV3 ar 5,9% jeb 111,3 tūkstošiem skatītāju.

Par pētījumu

Pētījumu kompānija Kantar TNS Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.

TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un tiek izmantots kāds no TV satura saņemšanas veidiem.