Ja vien tam būtu nepieciešamie resursi, Latvijas iedzīvotāji laikā pirms vai pēc darba vislabprātāk apmeklētu dažādus kultūras pasākumus – atklāj pētījumu kompānijas Kantar TNS sadarbībā ar “Mad City Happening 2018” veiktā aptauja.

Savukārt rīdzinieki savā brīvajā laikā, neskaitot kultūras pasākumus, tāpat labprāt dotos arī uz sporta zāli vai fitnesa studiju (29%), apgūtu jaunas zināšanas kursos, semināros, mācībās (25%), ieturētos ārpus mājas, apmeklējot kafejnīcas, bārus, restorānus (24%), kā arī pastaigātos svaigā gaisā parkā, skvērā, mežā (23%) un iepirktos citos nepārtikas veikalos (21%).

Domājot par laiku pirms un/ vai pēc darba (vai regulāriem ikdienas pienākumiem ārpus mājas), lūdzu, atzīmējiet aktivitātes, kuras Jūs noteikti veiktu biežāk nekā tagad, ja vien Jums tam būtu nepieciešamie laika un/vai naudas resursi!


Bāze: Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 60 gadiem, n=805
Dati: Kantar TNS

Aptaujas rezultāti ir nozīmīgs instruments, domājot par iedzīvotājiem, uzņēmējiem un investoriem pievilcīgas un mūsdienīgas pilsētvides attīstību Rīgā. Plašāk par to pasaules līmeņa eksperti, iedzīvotāji un uzņēmēji diskutēs vadošajā pilsētvides attīstības konferencē Baltijas jūras reģionā un pilsētplānošanas hakatonā “Mad City Happening 2018”, kas notiks šī gada 31. maijā un 1. jūnijā Rīgā.

Sadarbībā ar LMT rīkotā “Mad City Happening 2018” galvenā tēma ir “Pilsēta un nauda”, kas ļaus pārdomāt neparastās attiecības starp pilsētu un naudu, iepazīt jaunus pilsētu attīstības finansējuma veidus, kā arī atklāt pilsētu apslēpto vērtību jeb tā saucamo neredzamo naudu – labiekārtotu vidi (apstādījumus, iespēju pārvietoties kājām, ērtu sabiedrisko transportu), iepazīt jaunākās tehnoloģijas un citas inovācijas, kas palīdz veidot pilsētas labākas, piesaistīt investorus, jaunus biznesus, iedzīvotājus un veicina attīstību.
Pasākums norisināsies divās vietās Rīgā – “Godvil” telpās bijušās rūpnīcas “VEF” teritorijā (31. maijā) un VEF Kultūras pilī (1. jūnijā). Vairāk informācijas: www.madcity.lv. Tas pulcēs ap 500 dalībnieku no 15 pasaules valstīm.

“Mad City Happening 2018” atbalsta LMT, EK pārstāvniecība Latvijā, Dānijas Kultūras institūts, New Hanza Capital, VEF Kultūras pils, “Microsoft”, Ziemeļvalstu Ministru padome.

Organizatoru kontakti

“Mad City Happening 2018” organizatoru kontaktinformācija
Neils Balgalis | + 371 29235017 | neils@grupa93.lv

Uzņēmums SIA “Grupa93” ir ne tikai pieredzes bagātākā, bet arī neparastākā pilsētplānošanas kompānija ar spēju eksperimentēt, meklēt jaunus risinājumus un sasniegt kvalitatīvu rezultātu. Un tas viss ir par “Mad City Happening 2018”.

Par aptauju

Aptauju veica pētījumu kompānija Kantar TNS laikā no 2018. gada 24. līdz 26. aprīlim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 805 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 60 gadiem, to skaitā 269 Rīgas iedzīvotājus.
Kantar TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 60 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, un tās organizēšanā Kantar TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.